Friday 29 September 2017

Forex Trading Längre Tidsramar Promo


Thread Scalping VS Swing trading method. Scalping VS Swing trading method. I har försökt att räkna ut mellan en scalper och en swing trader som gör det mesta ut av forex trading och här är mina fakta. Scalping är handelsmetoden som har att göra med Öppnar och stänger en position inom en kort tidsperiod och tjänar därmed lilla pips, right.1 En skarpare traderhandel med kortare tidsram, som 5m och 15-30mins, blir därför stressad och ryggsmärta på grund av att långa sitter på framsidan Av datorn Kom ihåg att det är bevisat av forskaren att STRESS orsakar mer Illness.2 En scalper är inte säker på att han går in och stänger sin position snabbare och tjänar lilla pips.3 En scalper saknar handelspengarhantering för kontinuerlig justering av stoploss och Takeprofits. Det är allt jag vet om den dåliga sidan av scalpers och kommer inte råd någon som handlar på det sättet. En swing trader är också känd som en långsiktig näringsidkare, de handlar längre tidsramar och gör hundratals pip S.1 En svänghandlare handlar längre tidsram, från H4 till månadstid, därför inte limmas till diagrammet, det gör också andra saker och jobb, även om du har en andra inkomstkälla från forex.2 För swing-handlaren där Är alltid en lämplig plats för bra pengar, därför är stoplossen och målen välskötta.3 En swing-trader behöver inte öppna många positioner, för bara en handel som exekveras exakt kan göra honom hundratals eller tusen pips i en månad, därför är han Inte stressad och han tar hänsyn till goda pengar. Personer ger ursäkt att swing trading behöver mer tid eftersom jag hade en chatt med en vän och han sa att han blev en scalper näringsidkare för att om hans studier därför han handlar NEW YORK SESSION, rolig Tillräckligt, min GBPJPY vinst täckte hans två månader vinst jag inte jämföra eller bragging. Point är, du kan vara en swing trader och börja handla dagliga, veckovisa och månatliga tidsramar om du vill Eftersom ljuset på det dagliga stängs en gång i En dag kan du göra tid för att kontrollera det så fort det stänger och göra analys, medan det veckovisa ljuset stängs varje fredag ​​som är på helger och månadsvis. Swing trading metod är det bästa och sparar dig från stress och andra känslomässiga Störningar. Jag erkänner att kontinuerlig scalping inte är bra Men jag skulle aldrig säga att scalping borde undvikas helt och hållet Scalping kan vara riskabelt och kan kräva att näringsidkaren ständigt stirrar på priserna och diagrammen, men det är inte heller inkomstpotentialen i scalping när Komplimangerad med korrekt planering och riskhantering och när det är gjort under triviala marknadsförhållanden kan det vara väldigt givande. Jag gillar swing trading också, som vanligtvis varar i 1-3 dagar. Trader Anslutningsdatum Jan 2014 Inlägg 8 605 Promo 5 265.Received 247 Given 503.There are many Swing trader s i detta forum som gillar använder långsiktiga tidsramar som h4 för handel Jag tror att handel med scalping är inte ett stort problem om näringsidkare s följer korrekt riskhantering och bra områden att Handla med det På grund av bristen på en bra handelspsykologi förlorar folk mycket pengar i forex, en näringsidkare behöver en god kontroll på den för att njuta av sin handel med scalping och swing trading style Enligt min åsikt kunskapen om bra handelszoner och marknaden Inträdes - och utgångspunkten är mycket viktigt i en handelsstrategi. Användarens Inloggningsdatum Mar 2015 Inlägg 5.000 Promo 0.Received 53 Given 26.Originally Postad av Hukam. There finns många swing trader s i det här forumet som gillar använder långsiktiga tidsramar Som h4 för handel Jag tror att handel med scalping är inte ett stort problem om näringsidkare s följer korrekt riskhantering och bra områden att göra handel med. På grund av brist på en god handelspsykologi förlorar folk mycket pengar i forex, ett näringsidkarebehov En god kontroll på den för att njuta av sin handel med scalping och swing trading style Enligt min åsikt är kunskapen om bra handelszoner och marknadens ingång och utgångspunkt mycket viktigt i en handelsstrategi användning. Det är ett stort problem kompis De flesta av dem riskerar mycket Att göra mindre och hittills tror jag att de är de som förlorar mer pengar i Forex trading Jag gillar också den längre tidsramen och de svänger handlarna förlorar pengar också, men mindre tror jag att handel handlar om att ta mindre affärer som är mer exakta. 06-04-2015, 03 43 AM 5.Insider Join Date Mar 2015 Inlägg 9.577 Promo -1.520.Received 113 Given 21.Originally Postad av Hukam. There finns många swing trader s i det här forumet som gillar använder långsiktiga tidsramar som H4 för handel Jag tror att handel med scalping är inte ett stort problem om näringsidkare s följer korrekt riskhantering och bra områden att handla med. På grund av brist på en bra handelspsykologi förlorar folk mycket pengar i forex, en näringsidkare behöver en God kontroll på det för att njuta av sin handel med scalping och swing trading stil Enligt min åsikt är kunskapen om bra handelszoner och marknadens ingång och utgångspunkt mycket viktigt för en handelsstrategi användning. Tekniskt sett tänker jag handla den lägre tidsramen till mig Är inte ett bra sätt och därför visar det Att näringsidkaren inte har någon patient som han handlar och kommer till och med förlust mer. Väl, bara min idé Eftersom swinghandlarna är de som tar säkrare affärer och de tjänar pengar från få affärer på en månad, men scalpers har mer felaktiga handlar. Anmälningsdatum Dec 2013 Inlägg 11 770 Promo 911.Received 76 Given 19.Originally Postad av splash.1 En scalper traderhandel med kortare tidsrama, som 5m och 15-30mins, blir därför stressad och ryggsmärta på grund av att långa sitter på framsidan Av datorn Kom ihåg att det är bevisat av forskare att STRESS orsakar mer Illness. yes de tror jag fungerar av samma sak med chansen att arbeta med de olika alternativen på strategin, eftersom näringsidkaren kanske vill bestämma dem som bäst att matcha tullen Tillsammans med detaljerna om personliga uppgifter på uppsägning med grunderna om ideell preferens som skiljer sig från användningen av reservdelar på arbetet med att hantera arbetet med handelsarbeten i den goda planen. 06-06-2015, 04 59 AM 7.Insider Datum Mar 2015 P Osts 9.577 Promo -1.520.Reived 113 Given 21.Originally Postad av lawners1791.yes de antar jag verkar av samma sak med chansen som att arbeta med de olika alternativen på strategi som näringsidkaren kanske vill bestämma sig som bäst för att matcha tullen Tillsammans med detaljerna om personliga uppgifter om uppsägning med grunderna om ideell preferens som skiljer sig från användningen av reservdelar på arbetet med att hantera arbetet med handelsarbeten i den goda planen. Väl, jag ärligt talat, jag får verkligen inte din poäng , Men då vet jag att du försökte citera vad jag skrev om Ryggsmerter och stress. Väl, jag vet också att vissa saker som inte fungerar för mig, förmodligen kommer att fungera för någon annan så därför tror jag att tjäna pengar på På lång sikt är vad vi alla vill ha och scalping till mig är en vinst idag och förlust i morgonhandel metod. Innehållsdatum Aug 2013 Inlägg 6 644 Promo 635.Received 72 Given 1.Originally Upplagt av sharegistFX. It är en stor problemmate Most Av dem riskerar mycket att göra le Ss och hittills tror jag att de är de som förlorar mer pengar i Forex trading Jag gillar också den längre tidsramen och de svänger handlarna förlorar pengar också, men mindre tror jag att handel handlar om att ta mindre affärer som är mer exakta. Det är verkligen tillrådligt att använda långsiktiga handelsstrategier som svängstrategi, särskilt om det är en trend som följer efter en strategi, längre tidsram har mindre ljud än att jämföra med en mindre tidsram gör det svårt att bestämma riktningen för utvecklingen. Högre tidsramar kan visa Klar bild på marknadens riktning. Tradering är 70 Psychology, 15 Risk Management och 15 Strategy. Registered user Anmälningsdatum Okt 2013 Inlägg 8 Promo 60.Received 0 Given 0.There square mäta flera swing trader s under detta forum FN-organ som använder lång Köra tidsramar som h4 för kommersialism Jag tror att kommersialism med scalping är en enorm gryning om trader s kvadrat mäter efter korrekt riskhantering och smarta områden för att försöka göra handel med det tack vare brist o Fa anständig kommersialism vetenskaplig disciplin individer förlorar massor av pengar i forex, en bargainer vill ha en anständig förvaltning därpå för att njuta av hans kommersialism med scalping och swing kommersialism vogue Enligt min åsikt är uppgifterna om fina kommersialismzoner och marknadstillträde och utgångsändamål extremt nödvändiga i en Överlägsen kommersialism strategi användning.06-06-2015, 05 39 PM 10.Insider Join Date Mar 2015 Inlägg 9 577 Promo -1 520.Received 113 Given 21.Originally Upplagt av techboy. I allmänhet är det verkligen tillrådligt att använda långsiktiga handelsstrategi sådan Som svängstrategi, speciellt om det är en trend som följer efter en strategi, har längre tidsram mindre buller jämfört med mindre tidsram gör det svårt att bestämma riktningens riktning. Högre tidsramar kan visa tydlig bild på marknadsriktningen. Du är rätt kompis, Och du vet att jag skulle älska att ha mer och mer pengar, därför tänker jag på att lägga till 4 timmars tidsram, jag vet att det här är längre också, men vad jag någonsin måste göra o N den fyra timmen måste vara en slags dag handel. Jag tror att vi behöver lära oss mer och mer, men den sista gången jag kommer att göra i Forex trading är att lära sig scalping trading metod, bara stressen skrämmer mig bort. Hur blir det? En framgångsrik Forex Trader. Risken att ett värde för investeringar kommer att förändras på grund av en förändring av den absoluta nivån på räntorna, i spridningen mellan. Ethereum är en decentraliserad mjukvaruplattform som gör det möjligt för SmartContracts och Distributed Applications Apps att byggas. Zero Day Attack är en attack som utnyttjar en potentiellt allvarlig säkerhetssvaghet i mjukvaran som leverantören eller utvecklaren. Den genomsnittliga skattesats som en enskild eller ett företag beskattar. Den effektiva skattesatsen för individer är genomsnittspriset. En undersökning som gjorts av Förenta staternas presidium för arbete Statistik för att hjälpa till att mäta lediga platser Det samlar in uppgifter från arbetsgivare. Det högsta beloppet av pengar som Förenta staterna kan låna. Skuldtaket skapades enligt Second Liberty Bond Act. Thread Scalping V S Swing trading method. Scalping VS Swing trading method. I har försökt att räkna ut mellan en scalper och en swing trader som gör det mesta ut av Forex trading och här är mina fakta. Scalping är handelsmetoden som har att göra med att öppna och Stänger en position inom en kort tidsperiod och tjänar därmed lilla pips, right.1 En skarpare handlare med kortare tidsram, som 5m och 15-30mins, blir därför stressad och ryggsmärta på grund av att långa sitter på framsidan av Dator Kom ihåg att det är bevisat av forskare att STRESS orsakar mer Illness.2 En scalper är inte säker därför att han går in och stänger sin position snabbare och tjänar lilla pips.3 En scalper saknar handelspengarhantering eftersom kontinuerlig justering av stoploss och Takeprofits. That är Allt jag vet om den dåliga sidan av scalpers och kommer inte råd någon att handla på det sättet. En swing trader är också känd som en långsiktig näringsidkare, de handlar längre tidsramar och gör hundratals pips.1 En swing trade R handlar längre tidsram, från H4 till månadstid, därför inte limmas till diagrammet, det gör också andra saker och jobb, även om du har en andra inkomstkälla från forex.2 För swing-handlaren finns alltid en rätt plats För god förvaltning, därför stopplösning och mål hanteras väl.3 En gungare behöver inte öppna många positioner, för bara en handel som exekverats exakt kan göra honom hundratals eller tusen pips om en månad, därför är han inte stressad och han tar det Med hänsyn till bra pengar management. People ger ursäkt att swing trading behöver mer tid som jag hade en chatt med en vän och han sa att han blev en scalper näringsidkare för att om hans studier därför han handlar NEW YORK SESSION, roligt nog min GBPJPY vinst Täckte hans två månader vinst jag inte jämföra eller bragging. Point är, du kan vara en swing trader och börja handla dagliga, veckovisa och månatliga tidsramar om du vill Eftersom ljuset på den dagliga stängs en gång om dagen kan du ma Klocka ut tid för att kontrollera det så fort det stängs och göra analys, medan det veckovisa stearinljuset stängs varje fredag ​​som är på helger och månadsvis. Svingningsmetod är det bästa och sparar dig från stress och andra känslomässiga störningar. Inte alla näringsidkare Kommer att vilja scalping även i första hand förutom de scalpers Experterna vet mycket bra också att scalping är mycket farligt och vi kommer att behöva en stor summa pengar för att hålla scalping Den tidsram som behövs för scalping skulle vara svårt och vi måste förstå Liksom marknadens trend Ibland kommer det att vara säkert, men om vi vill se till att skalp när det finns visshet i nyheterna skulle vara bra. Rookie Anmälningsdatum Feb 2014 Inlägg 1.260 Promo 2.700.Received 7 Given 4.the scalping Få oss bra resultat även vid tidpunkten för nyheterna i skalpningarna kan målen inte vara mer än 30 pips och det är mycket lämpligt att handla på h1-tidsramarna men vi kan mycket effektivt hitta effektivare resultat av skalpningen närFölja nyheterna och gå med ihop dem för att hitta starka poäng för att komma in trading. Trader Anslutningsdatum Sep 2013 Inlägg 22 351 Promo 19.230.Received 255 Given 44.Originally Postat av Ifycoguy. For mig föredrar jag mer på swing som är på lång sikt än att öva Scalping för min handel För att lyckas ska vi säkerligen utvecklas bra och inse varför vi måste planera bättre för bästa Skalpering för mig är riskabelt och sedan förra gången jag har gjort så mycket förlust genom att leta efter snabbare inkomst som är felaktigt Swing trading är bäst För mig och säkert kommer att ge mig bättre sätt att handla. Om du handlar swing, då är det bättre för dig, det kommer även att kräva mindre energi och tid att handla, det är vad varje handlare kommer att vilja men när det kommer Till verklig handel och arbete med marknaden med all engagemang, har scalping det och om scalperen är bra kommer de att göra mer pengar på marknaden. Registrerad användare Anmälningsdatum Jan 2017 Inlägg 474 Promo 3,503.Received 1 Given 13.Originally Inlagd av s Ilverlady. Båda är bra att använda för handlare, scalping kan vara ett sätt att tjäna mer pengar när det används bra, det är inte alla oss som känner av scalping, det här är en anledning till att de fruktar skalpen mer än någon Handelsstrategi Gungan är också bra, det är bättre att ta risken än den här scalping-strategin. Jag håller också med om att vi måste göra handel i båda tillstånden, som om det finns en chans att svänghandel och någon gång då marknaden Är flyktig, vi gör skrämma affärer jag tycker inte om näringsidkare som gör handel med begränsat sinne i begränsat marknadsförhållande vi måste ha färskt sinne och öppet sinne för handel. Trader Medverkande Jan 2014 Inlägg 6 553 Promo 3 810.Received 209 Given 391.Or kan vi Vänta på våra mönster och då kan vi placera vår order så långt jag vet att vi inte behöver rusa och måste hålla tålamod, jag kan säga att vi bara kan tjäna pengar i forex genom att spela inom våra handelsmönster och val, vi Behöver inte göra handel på båda sidor, bara vänta f Eller de bästa svängområdena eller mönster om vi handlar med swing och då behöver vi inte göra scalping alls. Trader Inloggningsdatum Sep 2013 Inlägg 22 351 Promo 19.230.Received 255 Given 44.Originally Postat av rizk. I håller också med om detta Att vi måste göra handel i båda förutsättningarna som en viss tid där det finns möjlighet att svänga handel och någon gång då marknaden är volatil. Vi gör skrämma affärer. Jag tycker inte om näringsidkare som gör handel med begränsat sinne i begränsat marknadsförhållande, vi måste ha färskt sinne och Öppet sinne för handel. Det är baserat på vad den näringsidkare vet som kommer att avgöra hur de ska arbeta med scalping eller swing, eller båda tillsammans. Inte alla näringsidkare kommer att lyckas genom att arbeta med någon av dem ensamma, medan vissa kommer att tjäna pengar Genom att arbeta med dem separat Så låt oss upptäcka vad vi vill ha och vi vet hur vi ska handla. Rookie Anmälningsdatum Aug 2015 Inlägg 3.063 Promo 5.660.Received 34 Given 18.scalping är det bästa alternativet för oss om vi förstår det och har bra Greppa på kort tid fr Ame för att det ibland kan vara svårt då långa tidsramar, därför att vi behöver mycket noggrann analys och poäng för inresa och utträde, så se till att du använder någon strategi, men det borde använda en riktig väg. Rookie Anmälningsdatum Jun 2016 Inlägg 1.832 Promo 9.880.Received 5 Given 6.Jag vet att newbies kommer att tycka om scalping trading metoden som det är mycket lovande men för mig tror jag inte att jag kommer att utnyttja det Risken är för mycket och den tid som behövs för att du väntar På framsidan av din dator är något för mycket Med det sägs att jag vill ha en handelsmetod som jag kan lita på och med det har sagts, fann jag det i svängmetoden. Rookie Anmälningsdatum Feb 2014 Inlägg 1.260 Promo 2.700.Received 7 Given 4.scalping är en av de viktigaste strategierna och de snabbaste sätten priserna på viktiga valutor kan bilda många punkter för att komma in varje dag som vi såg på Gbp jpy igår har det bildat mer än en handelsplats samma dag från nivåerna av 139 är scalping det bästa str Ategy för att fånga de perfekta poängen. Granska Besök site. I har låtit min åsikt av Hawkeye i limbo så länge sedan jag kommenterade förra året och genom att göra det, känner jag mig att jag har gjort en missservice till potentiella köpare av Hawkeye-produkter. Jag tycker också starkt att jag har betalat En respektlöshet mot Nigel Hawkes, VD för Hawkeye Så jag har äntligen bestämt mig för att ta en tid att skriva en ärlig recension om Hawkeye trots att skriva på engelska är mycket svårt för mig som jag sa tidigare. För handelssystem och produkter som tillhandahålls av Hawkeye, jag tror att de är imponerande verktyg som hjälper handelsmän att konsekvent extrahera vinster från marknader. Hawkeye-verktygen är de mest robusta i handel med högre tidsramar, helst minst 120 miljoner diagram och Nigel Hawkes rekommenderar starkt handlare att exakt göra det. 360M eller mer Det betyder inte alls att Hawkeye-verktyg inte fungerar i mycket lägre intradagtidframställningar och Hawkeye tillhandahåller handelssystemet för intraday-tidsramar med hjälp av tick-diagram. Ucation finns tillgänglig för tillräcklig förståelse för hur man använder Hawkeye-verktyg korrekt. Men komplett motsats till vad jag har skrivit hittills är stödet ett skräp. Min andra förfrågan har inte besvarats sedan jag skickade den till Support den 25 februari T mötte situationen så här i mina års erfarenhet av att hantera handelsbranscher jag har helt förlorat mina ord som beskriver detta. Så min recension är 5 för systemen och verktygen, 1 stjärna för support Men jag tror att 5-stjärnan för systemen Och verktyg långt överstiger 1 stjärna för support, då är min slutliga slutsats 4 star.2015-09-24 Ingen betyg Jag köpte sitt professionella paket ungefär 2 veckor sedan, och sedan dess har min erfarenhet av utbildning varit tillgänglig på medlemssidan På deras hemsida och de produkter som de tillhandahållit har varit långt bortom min förväntan trots att jag baserade mitt val på att köpa sina produkter på tidigare 5-stjärniga positiva recensioner på FPA. Men jag har ett stort klagomål, de har inte svarat Till min e-postutredning alls skickade jag 2 e-postmeddelanden till den angivna e-postadressen, en ungefär 1 vecka sedan och den andra om 3 dagar sedan, men jag har inte fått något svar hittills trots att de på deras hemsida säger att de kommer att svara på en Email förfrågan inom 24 timmar. Så i slutsatsen har jag nu blandade känslor mot Hawkeye. Jag är ledsen för att mitt engelska engelska språk är ett fullständigt främmande språk för mig, speciellt att skriva på engelska är en skrämmande smärta. Hur man börjar Forex Trading. Forex 101 Vad du behöver veta innan du handlar med Forex-marknaden Det finns många saker att Överväga innan du går in på valutamarknaden Hur man väljer rätt mäklare Hur man gör övningshandel utan för stora risker Vad är den information som jag behöver köpa och många mer? I den här artikeln kan vi diskutera steg för steg-metoden om hur går det Att börja din handels karriär.1 Välj rätt och pålitlig mäklare. Att välja rätt mäklare att lita på är en privat fråga för varje näringsidkare. Vid val av mäklare kan en person tänka på saker som mäklarnas rykte, den första insättningen, handelsplattformen, Valutapar, kundservice, reglering och utförande Med Instaforex är alla dina tvivel och oro väl omhändertagna. Med titeln på Best Forex Broker i Asien sedan 2009 fram till idag har jag Nstaforex etablerade sitt namn som en av de mest framträdande mäklare i Asien. När det gäller heders och prominens väljer du mäklare där du kommer att vara säker, där din hävstång kan vara mycket flexibel och tillfredsställande från 1 1 till 1 1000, och var varje Klienten kommer att behandlas med den bästa servicen för att hjälpa dem att uppnå sina mål - Instaforex - Den bästa mäklaren i Asien är alltid redo att tjäna dig 2 Öppna ett Demo-konto. När alla frågor i ditt huvud har besvarats och du redan lyckas välja Perfekt mäklare som passar dina behov, det är dags att börja handla med ett demokonto Med InstaForex erbjuder vi en obegränsad tidsperiod för att använda demokonto och allt är helt gratis. Träning med Instaforex-handelskonto är en stor fördel för att du ska kunna Bli bekant med alla informations - och handelsflöden som du behöver veta i den verkliga utbytet. Detta kommer att sänka den höga risken eftersom du ska använda virtuella pengar.3 Gör en omfattande resea Rch och analysera hävstångseffektivitet. Forex-handel görs vanligen med hjälp av hävstångseffekt eller handel med margin. Hävstångseffekt är en viktig sak i en handel, men det kan vara mycket farligt om det används på fel sätt Forexmäklare levererar vanligtvis var som helst från 50 1 hävstångseffekt Till 400 1 hävstångseffekt, men med Instaforex ger vi varje kund en mycket flexibel hävstång för att få dem att känna sig trygga i sin handels karriär. Instaforex hävstång varierar från 1 1 till 1 1000 Ju större mängden desto mindre pengar behövs för att sätta på sig en stor Transaktioner.4 Ha en uppfattning om diagrammen. Innan du fortsätter med de faktiska verksamheterna du borde få ha rätt information med diagram och hur de fungerar. Det är en bra slutgiltighet att skaffa en idé med olika typer av diagram och olika tidsramar. Längre tidsramar kan avslöja för dig hur marknaden reagerar över längre perioder och visar de större trenderna. De mindre tidsramarna ger dig information om hur marknaden rör sig varje minut. De flesta cha Rting programvara kommer att ge barer, diagram som linjer eller ljusstakar, ha lite tid att prova olika tidsramar och information för att hitta rätt teknik som du är mest tillfredsställande med.5 Börja med den första levande handeln. Är en bisarr känsla Demokontot tränar dig för den tekniska synpunkten för utbyte, men när riktiga pengar är i fara kommer känslor att spela en viktig roll. Det är viktigt att du gör ditt 100 försök att utbyta och behålla en avslappnad känsla i På samma sätt som du förberett på demokontot Det kan låta svårt, men om du behärskar dina känslor och använder en hälsosam och säker penninghanteringsteknik kommer allt att komma till sina egna platser Om din första affär du förlorar pengar fortsätter du, Omgruppera och tänk på de saker som inte går iväg och fortsätt därifrån Försök igen Valutaväxling liknar vårt vardag, där allt är oförutsägbart. Handelsfel kan vara dyrt Om du läser Rn från dessa fel och gör ditt bästa för att hålla dig borta från att upprepa det, då kan du bli en mycket lönsam Forex Trader. Here är några insidan information när du är på väg att göra din första live trade. Carefully välja din valuta pair. Analyse och studera Marknaden och välj ett valutapar som du vill göra transaktion med Slutföra vilken valuta du tror kommer att vara lönsam och vilken som kommer på nackdelen. Finalisera ditt handelsbelopp. Välj hur mycket valuta du vill utbyta. Ju större mängd du byter ut , Desto större kan du vara lönsam eller förlora Om du är en nybörjare, rekommenderar vi att du börjar med mindre erbjudanden. Beakta dina målvinster. När du genomför en börs bör du ställa in resultatmål När detta mål uppnås kan din Positionen stängs automatiskt och din vinst och den ursprungliga insatsen skickas till ditt konto. Behöver du förlust. På samma sätt måste du slutföra hur mycket du är villig att ge upp. Bestäm det här och o Nce igen kommer din position automatiskt att stängas när det ekonomiska värdet når denna begränsning Din återstående andel kommer att skickas till ditt konto Kom ihåg att riskera inte alla dina pengar, särskilt om du är en nybörjare. Studera och sätt din beställning. Se på restriktionerna Du har etablerat Gör några ändringar om det behövs Bekräfta att det ekonomiska värdet du begärde fortfarande är tillgängligt Det finansiella värdet är endast tillgängligt för en kort tid och kan ha förändringar Om det har flyttats, avsluta om du fortfarande vill fortsätta dina erbjudanden Om du gör det, Sätta din order. Kontrollera ett godkännande. Så fort du lägger i din beställning skickas informationen till våra servrar Vi analyserar data och fortsätter snabbt med din beställning När transaktionen är utförd, ger vi dig en bekräftelse och Din öppna position kommer att avslöjas på din handels terminal. Stäng din position. När det ekonomiska värdet når den punkt där du vill sälja, stäng din position och vi skickar valutan till dig R konto Kom ihåg att ditt kontosaldo inte avslöjar ditt intäkter eller förlust förrän du gör det. Din position stängs automatiskt om det ekonomiska värdet uppnår de inkomster eller förlustbegränsningar du ställt in. Du är inte begränsad till en öppen position i taget Eftersom du har tillräckligt med pengar i ditt konto kan du öppna så många som du tycker om positioner. Om du vill göra det här, kör om ovanstående metod för varje handel du vill göra.

No comments:

Post a Comment